Gaila, bet mano nuojauta pasitvirtino

Per nacionalinį "Eurovizijos" finalą palaikiau grupę "EDEN", o "InCulto" man nepatiko. Norėjau, kad jiems pasisektų, bet jaučiau, kad nebus nieko gero.

"InCulto" padarė viską, ką galėjo, ir, jei jie būtų dalyvavę pirmame pusfinalyje, manau, kad būtų patekę į finalą. Burtai, deja, lėmė dalyvavimą stipresniame pusfinalyje ir tai pakišo koją.

Dainą reklamavo ir Lietuvos internautai, kurie ją vertė į kitas kalbas, skelbė soc. tinkluose ir pan. Reikia tikėtis, kad toks didelis palaikymas bus ir kitų Lietuvos "eurovizininkų".

Lietuva nesidomi "Eurovizijos" madomis
Priežastis, kodėl Lietuvai šiame konkurse nesiseka, galėtų būti nesidomėjimas madomis. Vienais metais madingi būgnai, kitais - "neformatas" ir pan.

Reikia kelti muzikos lygį
Lietuvoje būtina kelti muzikos lygį. Reikia alternatyvos "popsui", kas galėtų būti eksperimentinė-vaidybinė muzika. Man patinka Alejandro Cossavellos dainavimo stilius. Lietuvoje tokio stiliaus muzikos dar negirdėjau. Deja, "Eurovizijoje" panaši muzika nėra populiari (Estija).

Na, mano mintys tokios. Gal Jūsų nuomonė kitokia? Parašykite komentarą ;)

Komentarai

  1. Mano giliu įsitikinimu - į Euroviziją nebereikia žiūrėti rimtai, siekt kažkokios pergalės, domėtis, kas ten "tinka". Šiemet man pasirodė, kad vyrauja kokie 9-ojo dešimtmečio kūriniai. Taip lyriška, nuobodu, "Eurovoziška", kad net koktu.
    InCulto kūrinys buvo geras - bent jau geresnis, nei kiti nacionalinėje atrankoje, tik nepasisekė su konkurentais(nebuvo kam balsuot) bei pozicija.
    O mūsų muzikos lygį kelia tie, kuriem Eurovizija nė kiek nerūpi - jie daro kokybišką produktą, ir juos mėgsta ne tik Lietuvoje

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs įrašai