Kokie man buvo 2010-ieji?

Nors 2010-ieji praeis tik rytoj, manau, kad jau šiandien galiu juos apibendrinti. Taigi, kokie 2010-ieji buvo man?

Krikščionybė, universalizmas ir rokas

Metų pradžioje susipažinau su keliais krikščionimis, dėl kurių minčių pradėjau labiau domėtis religija, klausytis krikščioniškos muzikos bei sukurti kanalą internete „Christian rock TV“.

Vasarą sužinojau, kad mano bendramintis esperantininkas iš JAV lanko unitarinių universalistų bažnyčią (pats yra Romos katalikas). Taigi, norėjau sužinoti plačiau, kas yra universalistai, todėl pradėjau ieškoti apie juos informacijos internete. Kadangi pats esu gana liberalus ir man rūpi žmogaus teisės, pradėjau šia „religija“ domėtis ir tinklaraštyje parašiau keletą įrašų apie tai.

Ubuntu, atviras kodas ir AKMC.lt

Metų pradžioje mane susirado Liudas, kuris pasiūlė man prisidėti prie naujo atviro kodo projekto. Pradžioje abejojau savo galimybėmis, bet vėliau nusprendžiau pabandyti. Tinklalapyje rašau atviro kodo naujienas bei pamokas, kaip dirbti su atviro kodo programine įranga.

Sumažėjusios galimybės

Būtų viskas nuostabu, jei visus suplanuotus darbus spėčiau padaryti. Deja, mano galimybės šiais metais sumažėjo, todėl visus darbus turiu paskirstyti ilgesniam laikotarpiui, o kai ko net atsisakiau.

Apibendrinimas

Metai man buvo labai įdomūs, turėjau labai daug idėjų. Dalį jų įgyvendinau, bet atsisakytas idėjas tikiuosi „pajudinti“ kitais metais. Linkiu gerų, darbingų ir prasmingų 2011-ųjų sau ir Jums!

>P.S. Akcija "Padovanook Kalėdų stebuklą" dar tęsiasi. Padovanokite neturtingų šeimų vaikams 5 centus spausdami mygtuką prisidėk ir tu (tai Jums nieko nekainuos). Jei mygtuko nematote, išjunkite reklamų blokavimą (AdBlock ar kt).

Komentarai

Populiarūs įrašai